Uusi etälukupiiri alkaa maaliskuussa

Vaara-kirjastot aloittavat uuden etälukupiirin keväällä 2021. Ensimmäinen tapaamiskerta on torstaina 4.3.2021 klo 17.

Lukupiiriin osallistutaan Teamsin välityksellä, eikä tapahtumaan tarvitse ilmoittautua erikseen. Kirjana ensimmäisessä etälukupiirissä on Matt Haigin Kuinka aika pysäytetään. Kuinka aika pysäytetään on katkeransuloinen jännitystarina itsensä kadottamisesta ja löytämisestä, muutoksen vääjäämättömyydestä, virheistä joita ihmiset on tuomittu tekemään kerta toisensa jälkeen sekä siitä, miten pitkään pitää elää ennen kuin ymmärtää elämän tarkoituksen. Kirja löytyy myös e- ja äänikirjana Vaara-kirjastojen Ellibs-palvelusta.

Lukupiirissä keskustellaan vapaasti kirjasta, kirjallisuudesta ja yleisesti lukemisesta. Lukupiiriin voi osallistua vaikka kirja jäisikin kesken. Osallistujat eivät välttämättä tarvitse mikrofonia: lukupiiriin voi osallistua myös chatin välityksellä tai ainoastaan kuuntelijana.

Osallistumisohjeet:

1. Liity etälukupiiriin tästä linkistä: bit.ly/3akDKLr
  2. Valitse käytätkö sovellusta vai selainta.
  3. Kirjaudu nimelläsi tai nimimerkillä.
  4. Osallistujien mikrofonit ja web-kamerat ovat oletusarvoisesti mykistettyinä. Pidä mikrofoni ja web-kamera päällä ainoastaan kun puhut.
  5. Voit kirjoittaa kommentteja chattiin, johon pääset painamalla yläreunan valikkopalkin puhekupla-painiketta.
  6. Verkkolukupiirin vetäjät seuraavat ja kommentoivat chattia.
  7. Voit osallistua lukupiiriin myös pelkästään kuuntelemalla!

Apua Teamsin käyttämiseen saat kirjastosta.

Etälukupiirin juliste