Ihmisten koulu / School for the people

Ihmisten koulu -tapahtuma järjestetään Joensuun pääkirjastolla lauantaina 18.5.2024 klo 10-16.

Vaara-kirjastot kutsuvat joka ikisen oppimaan ja opettamaan!

Oletko asiantuntija pyöränkorjauksessa? Tiedätkö tähtitieteestä? Neulotko muhkeita villasukkia? Oletko sometuksen sankari? Hallitsetko huovutuksen? Oletko uskomaton ukulelen soittaja?
Tule jakamaan tietosi meille muille!

Ihmisten koulussa tavalliset ihmiset pitävät yhden oppitunnin valitsemastaan aiheesta. Kaikki oppitunnit pidetään Joensuun pääkirjastolla yhden päivän aikana. Kouluhuoneet ovat kirjaston kokoushuoneita, aukioita, nurkkauksia ja luentosaleja. Oppitunneista koostetaan lukujärjestys, josta jokainen voi valita haluamansa oppitunnit.

Ilmoittaudu opettajaksi oheisesta linkistä, ilmoittautuminen on auki pe 26.4. klo 21 asti.
Lukujärjestys julkaistaan 1.5.24.

Ilmoittaudu opettajaksi tästä!

In English:

We welcome everyone to learn and teach!

School for the people is an open learning event at Joensuu main library on Saturday, May 18.
At the event, everyone is welcome to teach a lesson on a subject of their own choice.

All lessons are held at Joensuu main library, the classrooms being different spaces of the library such as meeting rooms, open areas, lecture halls – basically every suitable nook and cranny! Everyone can choose the lessons of their choice from the school timetable.

Do you have a skill or piece of knowledge you could share? Sign up as a teacher and share your knowledge!

School for the people is free and no one gets paid. Instead we get inspiration, interaction and hopefully new directions and ideas.

So sign up now, or on 26 April at the latest.
Do it here!